Na Limanima, u centru grada i na Podbari počelo je uvođenje prvih zona mirujućeg saobraćaja u kojima je vozačima zabranjeno da se kreću brže od 10 kilometara na sat.
Nisam iz Novog Sada, ali smatram da je uvođenje ovakvog ograničenja u bilo kom iole većem gradu totalna nebuloza. Ovim će se samo stvoriti nepotrebna gužva na više saobraćajnica.
Kada bi ovo uveli na beogradske ulice ne mogu ni da zamislim kakav bi kolaps nastao ( preterano sporo kretanje + neiskusni ili loši i bahati vozači = velike gužve = nervozni vozači = jako neprijatne i opasne situacije ).
Osim toga, mislim da će Srbija biti jedinstvena u svetu jer će samo ovde pešaci obilaziti kola jer su brži.
Poruka ljudima na vlasti: prestanite da se pravite pametni kada to niste.
Ko je najgluplji... znak, oni sto su ga smislili i
Ovako se valjda u zivoti nisam smejala! Toliko je apsurdno, da prosto ne mogu poverovati da moze biti istina. ...Verovatno dok me ne udare po dzepu, sto je i cilj ove gluparije.
...bilo bi lepo kad bi nekolicina ovde citala kompletne komentare, ali evo meni nije tesko ponoviti za pojedince i vise puta ako je potrebno. Anonimus....citaj.....zivim u Futogu....selo....igrom slucaja moja ulica nema stazu, trotoar, uredjeno mesto kuda ce se pesaci mirno kretati (nazovi kako hoces). Dodji, kreni negde sa dvoje dece, evo krenucemo zajedno pa se vrati ovde i komentarisi. O inteligenciji....cutim :) No, nije bitno ne zameram, niti cu se dalje nastavljati. Jasno je kome se ovde zamera, a sto neki vide skroz drugacije...Boze moj, uvek bilo uvek ce i biti....
svaka cast, podrska akciji. trebalo bi u sirem centru grada uvesti potpunu zabranu za sva vozila (osim hitna pomoc, gradski prevoz, taxi..) kao u civilizovanim-evropskim gradovima...ovde je sve podredjeno automobilima, cak postoji fetisisticki odnos kao da je to najvaznija stvar u gradu...ali proci ce jos mnogo godina dok shabanerosi to shvate i porade na resavanju problema javnog prevoza a ne problemu parkiranja. na kraju ce sve zelene povrsine u gradu asfaltirati i iscrtati belim linijama...grad je unakazen.
Ja mislim da je naj bolje da proglasimo ceo grad pesackom zonom i da automobile drzimo van grada !
I ovako kako pise na bilbordu naseg "omiljenog gradonacelnika" kako imamo naj lepsi kej, naj lepse sveze asfaltirane (zbog izbora) ulice...
zasto da to sve kvarimo ruznim i prljavim automobilima koji nam u sustini i ne trebaju.
''...Ja hocu sa svojom decom mirno da setam i po ulici...''
Treba da se vratiš u osnovnu školu, u razred kada smo učili da se po kolovozu kreću auta, a po trotoaru prešaci. Da pešak mora da pogleda levo-desno kada želi da pređe ulicu.
Ja ne mogu da verujem da postoje ljudi sa ovikvim niviom intelignecije koji smatraju da je uredu kretetai se po kolovozu iako postoji trotoar...
Majmunarija. Ako je bio cilj srediti stanje po malim uličicama, brzina od 30 km/h je sasvim dovoljno ograničenje, jer možeš da reaguješ na minimalnom prostoru - a 10km/h, osim što je idiotski voziti, imalo bi poentu samo kad ne bi postojale kočnice, pa i ako udariš nekoga tom brzinom da mu ne bude ništa. Postoji još jedan razlog zašto ovo prvo ima smisla - ograničenje od 30 km/h bi još i nekako naterali ljude da ispoštuju, a ovo drugo nema nikakve šanse - a to je vrlo bitna stavka, s obzirom da sigurno neće moći policija da sve vozače utera u red, pa ne mogu da nateraju ni divljake da ne voze 100 na sat po bulevarima. Ovo se radi samo da se neko omasti na znakovima - a ovi 'inžinjeri saobraćaja' što se ovde međusobno tapšu po leđima ili to nisu, ili je taj faks u još većim go*nima nego što sam mislio. Po evropskim gradovima ograničenje (i to ne samo u stambenim četvrtima) je obično 30 na sat - čisto da imate red veličina, segway ide do 16 km/h, a bicikl malo brže.
A sta ste uradili sa vapajima nas iz Kisacke i okoline. Nasa deca koja idu u o.s. "Kosta Trifkovic" i "Ivo Lola Ribar" svakodnevno rizikuju svoj zivot prelazeci Kisacku ulicu. Najopasnije je cak prelaziti je na pesackim prelazima. Probajte vi, gospodo da je predjete u vreme oko 1,30 kada se odlazi ili dolazi iz skole!!!! Zar je jedan semafor tako skup za mnogo malih zivota!!!
Odliiicnoooo.......e sad jos gospoda u plavom sve to da proprate pa da sopaju po usima idiote bez mozga koji se "nekom" valjda dokazuju preko papucice gasa i ima svima da bude lepo. Ja hocu sa svojom decom mirno da setam i po ulici(zivim u selu--moja ulica kao i vecina drugih staze nemaju) i po pesackoj stazi(prostor kuda idu pesaci i nema automobila)i tacka. Podrzavam ovo, i da mogu, uveo bih jos rigoroznije mere. Niko nigde nece zakasniti ako nekih 100 metara automobilom predje brzinom od 10km/h, mada koliko vidim dosta fhfghrtdddfg ne misli tako. E sad...udrite braco komsije, prijatelji....
Jedno je frljati se zakonima i pravilima drugo je sprovesti ih i naterati ljude da ih postuju... Ovo potonje redovno izostaje. Da li se u gradu vozi po ogranicenju-ne! Cela kolona prekoracuje ogranicenje gotovo svuda! Da li se vezujemo pojasevima - kako ko... Pricamo telefonima... mnogi (skoro svi)! Zasto misliti da ce i ovih 10km/h biti ozbiljno shvaceno; a na kraju i zvuci kao sala
Hvala na podršci. Ja sam iste struke kao i ti, ali kao što vidiš kod nas svuda vlada demokratija tj. glasovi potpuno neukih vrede isto koliko i glasovi stručnjaka. Zato i jesmo tu gde jesmo.
Opet se prave razlike u delovima grada.Zasto se ne uradi nesto sa Partizanskom ulicom.U blizini se nalazi osnovna skola,a na semaforu niko ne staje.Jure svi redom kao pomahnitali.Ulica je vec godinama najbucnija i prometnija,a nikom ne pada na pamet da sacuva decu koje i ovde na Salajci,slucajno ima!
U Pešti su ovakve zone obeležene sa 30Km/h. U tim delovim pešaci imaju prednost, bez obzira na označen pešački prelaz. To jest, pešaci pešače gde god, i imaju prednost u okviru tog reona.
Odusevljavaju me ovi komentatori sto se slazu sa ovim novim pravilom, koje veze s mozgom nema, i nikako sa sigurnoscu na putu. Mislim, jasno je sasvim da nikad nisu seli u kola. Razlog za to moze biti jedino taj da ista ne poseduju. Jasno je takodje da su zbog toga ocajni od zavisti. I sad, sta bi drugo, nego ono najlogicnije - radovali se da komsiji crkne krava.
Ja verujem da većina onih koji su komentarisali nisu ni pročitali vest u potpunosti, a i ako jesu nisu sve shvatili. Niko neće ograničavati brzinu na 10km/h na bulevarima, niko neće ograničavati brzinu na 10km/h na ulicama, u pitanju su razni prilazi i puteljci između zgrada, tamo gde normalnom čoveku ne bi ni palo na pamet da vozi brzo, a stoka vozi tuda kao da je na Silverstonu...
U redu su "lezeci policajci", zatim saobracajni znaci koji obavestavaju da se nailazi na ustanove gde su deca, isto tako je uredu postaviti saobracajni znak sa ogranicenom brzino ispred skola, zabavista,bioskopa,pozorista itd
ali isto tako na prvom mestu roditelji,
onda vaspitaci i prosvetni radnici u osmogodisnjim skolama treba da edukuju decu da se prilikom izlaska iz skola....
Sve je to super kada ne bi od nas vozača pravili budale. Na telefonsko pitanje salbraćajnom policajcu kada se krećem Puškinovom ulicom u pravcu Limanske pijace i moju traku su zauzela taxi vozila od ugla ul.A.Šantića skoro do Bul.Cara Lazara, da bih stigla do raskrsnice moram obići kolonu bezobrazno parkiranih vozila i u tom momentu mi dolazi u susret treće vozilo sa kojim imam saobraćajku koje kriv? Začuđeni policajac mi odgovari: "Pa naravno vi gospođo!!!" Na pitanje zašto se niko nije setio da radi svoj posao i oslobodi mi moju traku da mogu bez ometanja da prođem nije imao odgovor. Sada još samo fali da postave ovaj znak kod škole :"S.Marinković" gde bezobrazni roditelji ostavljeju automobile na sred puta da bi svoje dete uveli i preko praga škole, dok kolona vozila uredno stoji i čeka da pojedina gospoda izvrše svoju roditeljsku dužnost. Sjajano! Zašto kod svih škola ne napravite pešačku zonu, a specijalno za taksi vozila nas obične građane ne uputite na auto put da pomoću njega stignemo sa destinacije Grbavica na Liman III.
... a to je obelezavanje drumova sa BELOMQ TRAKOM, 30 cm udaljenom OD IVICNJAKA, tj kraja druma, da li lokalnog ili auto-puta
kada vozac slucajno se na putu opusti i pocne da vozi blizu ivice druma, i nagazi na belu liniju, tada
ta LINIJA pocne da "ZVIZDI",kako bi opomenula vozaca da se priblizava ivici druma
Kakvi su nam ivicnjaci na drumovima ova traka bi bila spas,
jer vozaci ne bi dosli do pohabane ivice druma,
koja lako odvuce vozilo u stranu i eto nesrece
....je u pravu i u FR se automobili krecu u pesackoj zoni,
max BRZINA je 30km/h
s tim sto je stubicima OBELEZENA trasa za automobile
te se dobija 2 pesacke trake i jedna za automobile po kojoj i pesaci hodaju,
A KADA NAIDJE AUTOMOBIL,tada se pesak skloni DA PROPUSTI AUTO
Ovu ZABRANU opet nece postovati isti oni vozaci
koje policija NE SME da KAZNI ni kada
NA PESACKOM PRELAZU POVREDE PESAKA
Ivan - podrška CFM-u
'inače ovakva mera je najnormalnija u normalnom svetu i primenjuje se u stambenim zonama (mislim da je novim ZOBS-om i bila predviđena ovakva neka varijanta) dok će glave saobraćajnice ostati ne promenjenog režima.
i još za one koji hejtuju kružne tokove: naučite da se uključujete i isključujete iz njih i nećete imati nikakvih problema sa njima. oni su jedno od onih rešenja koje u velikoj meri čine saobraćaj bezbedniji...'
Obratite pažnju gospodo, ovo je komentar diplomiranog inženjera saobraćaja! I onda se čudimo što je saobraćaj u gradu uređen tako kako jeste...
...da pljujete po svakoj inicijativi!? ZAR LEPO NE PIŠE DA ĆE VAŽITI ZA VOŽNJU U MEDJUBLOKOVIMA??? u našoj okolini oko ulica Jožefa Marčoka, Ive Andrića, 1300 kaplara i još par najstarijih zgrada oko Balzakove i Narodnog Frointa s dvorišnih strana - sada posle izgradnje Park sitija, IDEE, UNIVEREXPORTA - bukvalno po uličicama gde su parkinzi nadrdani klinci voze bar 60km iz mesta a prolaze sigurno sa 80km! da ne pominjem noćnu vožnju ili jurcanje subotom popodne ili nedeljom! vozač sam trideset godina ali takva nekultura i bahatost moraju da se kazne! o parkiranju naq travu, pod prozore, oko ulaza ne vredi ni govoriti više...I TREBA DA SE SVE KAŽNJAVA JER SAMO PREKO DŽEPA RED MOŽE DA SE ODRŽAVA...SVE OSTALO JE DEMAGOGIJA! tako funkcioniše svet, a mi mada smo mimo sveta,i sklini da se zaklinjemo da smo bolji...vidimo kakvi smo!
Sada su kupili table sa 10km. Ali to nemisle ozbiljno. To je bilo potrebno da bi neko zaradio. Eh, a sada ce da kupe nove sa drugim brojem da bi jos neko zaradio.
Stanujem u pomenutoj ulici Banovic Strahinje i bas juce brojim nesto znakove koje su postavili u toj maloj ulicici. Ni manje ni vise 20 komada. Suma znakova. Sigurno je negde trebalo slupati visak para. A rengen juce u Urgentnom centru ne radi. Ne mogu ljudi na hitnoj da se snime.
Mogu da se pohvalim da je gradska vlast potpuno zaobisla moju ulicu. Jednosmerna, prepuna vozaca koji jurcaju u oba smera. Bez trotoara vec 12 godina. Prepuna konjskih zaprega, tricikala i roma koji na divlje zive u napustenoj kuci koju koriste kao deponiju za sakupljanje djubreta koje koriste kao ogrev. Ziveo Gradonacelnik i vlast koja u 21 veku dozvoljava da koristimo bandere postavljene za vreme drugog Svetskog Rata preko kojih ide tolika suma kablova koju su nacinili bezumni radnici raznih preduzeca. Kada cu ja docekati da ne zivim kao zivotinja?
Ovo se uklapa u koncepciju grad bez automobila, sada je granica 10 km, ko ne proda sada svoj auto, napravićemo granicu od jednog km/h ako i tada ne proda onda je mazohista. Ja sam sve shvatio još kada su počeli "realne" cene benzina, pa sam prodao svoj auto. Onaj ko sada proda svoj auto još će dobiti neke parice, ali ako smanje na 1 km/h, auto ćete moći da kupite za kiflu.
@CFM: krivo mi je što su ti brbani izlupali minuse!
šta ćeš, rodili se u kolima i samo bi da jurcaju.
svima koji hejtuju ovakve vesti samo malo razmislite gde se vaša deca, sestrići, bratići, unuci i deca drugih igraju i kako se vozi u njihovoj blizini.
nisu svi te sreće da imaju kojekakva dvorišta i igrališta u blizini.
inače ovakva mera je najnormalnija u normalnom svetu i primenjuje se u stambenim zonama (mislim da je novim ZOBS-om i bila predviđena ovakva neka varijanta) dok će glave saobraćajnice ostati ne promenjenog režima.
i još za one koji hejtuju kružne tokove: naučite da se uključujete i isključujete iz njih i nećete imati nikakvih problema sa njima. oni su jedno od onih rešenja koje u velikoj meri čine saobraćaj bezbedniji...
Proputovao sam dosta zemalja Evrope, i nigde nisam video zonu usporenog saobraćaja na 10 km/h. U stambenim zonama sam video zone usporenog saobraćaja, ali na 30 km/h. Voleo bih da mi taj gospodin Gugleta pokaže kako da vozim automobil brzinom od 10 km/h. Možda na pedale...
Po običaju, ekipa zadužena za saobraćaj u Novom Sadu, svaki korak koji napravi je gluplji od prethodnog. Ovo me je stvarno fasciniralo. I danas sam definitivno doneo odluku. Selim se. Van Srbije. Količina gluposti u ovoj zemlji je prevazišla sve granice, više ne mogu!
Vidi se da zivis tu "od nedavno". :D Da si ti meni ziv i zdrav, videces kad rokne prava kisa, predlazem ti da kupis manju lopticu za picigen, pa da zakuvamo. I da znas da sve rizike sto si naveo - nikada nije bilo nesrece. Jedino je frka na raskrsnicama sa ulicom Fejes Klare, pazi jer su kuce do ivice puta, pa svi pomalo "izlete" jer duracije ni ne mogu da vide ko im dolazi sa strane.
Čitam u komentarima i ne verujem da je Telep izuzet iz ove akcije. Od nedavno živim u ulici Ćirila i Metodija u blizini vrtića i osnovne škole. Ljudi, juče je ta ulica bila puna vode koja leti po prolaznicima i kućama jer kola, motori, autobusi i kamioni jure prema Adicama. Osim bulevara koji su priznajem uglavnom dobro uređeni, većina ostalih ulica su velika pretnja za pešake. Autobuske stanice, ako i postoje bolje da ih nema jer samo što se ne strovale nekom na glavu, a jedna takva je upravo pored osnovne škole. I tako...moglo bi se još mnogo pričati o bezbednosti na Telepu i ne samo u tom delu grada...nadam se nekom novom članku u vezi s tim
Nerazume jel to da jos maznu neku lovu na znakovima pre izbora ili sta ,,,,,,,,kakve su ovo gluposti ko pise i predlaze ovakve saobracajne znake kakvu je taj skolu zavrsio mozda kuvarsku tako je kad se stranacki zaposljavaju neadekvatni ljudi na nekim mestima
Ovi pametnjakovići što spominju decu koja se igraju na ulici, pa deca ne treba da se igraju na ulici, treba učiti decu da ne mogu da pređu ulicu tek tako. Mora da pogledaju levo-desno, ako su toliko mala tu je roditelj ili već neko ko ga čuva da pazi na njega. Eto neka bude tu 10 km/h, a šta će kada to isto dete ode tamo gde nema ograničenja?
Taj vrtiš što spominješ, treba da bude ograđen, da ima kapiju koja bi bila zatvorena, a dete kada ide van ograde da bude uz pratnju.
Pošto vozim bicikl viđam dosta pametnih roditelja, koji tako opušteno puste svoju decu, naravno deca ne znaju, izađu na bic. stazu, a onda roditelj se sa 50 m dere: Urošeee pazi bicikl! A dete ne reaguje, šta zna dete od 3 godine?!
Ovo sa ograničenjem je neviđenja budalaština!
Ponovo nadlezni izmisljaju toplu vodu umesto da se ugledaju na neka evropska resenja. Bilo gde da krenete videcete da je ogranicenje u takvim ulicama 30km/h
Pa tamo u skandinavskim zemljama gde su citavu svetlosnu godinu po pitanju zakona o saobracaju ispred ostalih evropskih zemalja a kamoli Srbije u zoni usporenog saobracaja je ogranicenje 30 km/h. Te drzave vaze za jedne od najrigoroznijih drzava na svetu po pitanju kontrole saobracaja pa kada njima nije palo na pamet da u nekim ulicama ogranice kretanje na 10 km/h moze da nam bude jasno sa kakvim mi papanima ovde imamo posla. Cak je i zakon o zimskim gumama kod nas rigozniji nego kod njih gde sneg pada vecim delom godine. I pored te njihove strogoce sproveli su niz raznih istrazivanja i skontali su da im je ogranicavanje brzine saobracaja cista glupost i da time ne resavaju ni jedan problem vec prave hiljadu drugih tako da su van naseljenih mesta svuda postavili nove znakove sa po 10 km/h vecim brzinama a kroz velike gradove su cak uveli i zone ubrzanog saobracaja i sa 50 km/h brzine podigli na 70 km/h. Skontali su da je tako manje zagadjenje a i manja buka. Sproveli su istrazivanja po kojima su otkrili da je vozilo koje se krece 50 km/h mnogo bucnije od vozila koje se krece u dojapazonu od 50 km/h do 90 km/h pa posle 90 km/h je bucno koliko i sa 50 km/h.
Какве су ово гпупетарије...ем што нико неће то поштовати, ко ће то контролисати, а није могуће возити посраних 10км на сат...а треће што пешаци прелате тај пешачки као да им га је бабо правио, причај на телефон док прелазе, имају слушалице у оба увета што је кршење закона, вуку се по пешачком...због једног пешака мора да стане 30-40 аутомобила и тако се створи гужва на булевару код Далтона итд итд... У браће рибникара немогуће...биће колоне константно до булевара или футошке...скрнавци највећи....
Pa ovi stvarno nisu normalni!!!
Pa biciklom idem brže, u proseku 25-30...
Najbolje postavite znakove da moramo gurati auta.
Ako želite bezbednost dece, onda im izgradite igrališta koja su negde dalje od ulice, npr. iza zgrade, potrudite se da ta igrališta ostanu čitava i da ih vandali ne unište.
Samo me zanima, da li će onaj čija je ovo zamisao poštovati to ograničenje?
P.S. Stavite duž Bulevara Oslobođenja ograničenej na 5 km/h pa da svi budemo srećni i zadovoljno, a mafijaši i njihova deca će i dalje divljalju bilo gde i bilo kada...
u celom gradu ograničiti brzinu na max,40km/h sem na ovakvim mestima gde se brzina zbog posebnih uslova posebno smanjuje ali ne ispod 20 km/h. ispred svakog pešačkog prelaza postaviti znak obaveštenja da je pešački prelaz sa ograničenjem brzine u celoj raskrsnici na 10 km/h.
Hajde, ne pravite se ludi, znate dobro da vas niko nece kazniti ako umesto 10 na sat vozite 15 ili 20. Bitno je da se voznja uspori na najmanji moguci nivo kako bi deca koja su u blizini ulice i koja je prelaze bila bezbedna. Na Limanu II u ulicama Resavska, Ravanicka i okolini (a tu su skola i vrtic) majmuni umeju da zafuraju i po 50-60 sto na tim kratkim relacijama izgleda kao da voze 200 na sat u nekoj normalnoj ulici. Ako vam se ne svidja ogranicenje, izvadite guzice iz automobila i zajasite biciklove.
pa ovo je komedija.
najbolje zabraniti saobraćaj, više mi je preko glave vas i vaših ležećih policajaca, i taksista iz puškinove koji blokiraju saobraćaj ignorišući znak zabranjenog zaustavljanja i parkiranja.
10km/h???
Predlazem da se ceo Bulevar Oslobodjenja ogranici na 5km/h. U principu akcija je pozitivna, mada znajuci kakvu su papazjaniju napravili sa znacima za naseljena mesta od ovog nista dobro nece biti. A oni koji prave prekrsaje (taksisti i baje sa nadrdanim kolima sa zatamnjenim staklima) murija ni sada ne dira, niti ce da ih dira.
Sta to znaci? Da treba da izadjem i guram auto? Ako slucajno vidim nekog pesaka da trci ili bicklistu, ja cu ga prijaviti jer ide brze od toga. Trebalo bi svi stalno da zovemo policiju u vezi toga dok ne polude i skinu te kretenske zabrane od 10 km/h. Aj da su metili 30, nego, bre, 10. XD
Pa kako su obično te sporedne ulice razrovane u pojedinim se i ne može brže voziti tako da nema potrebe da se grad izlaže trošku za znakove, ležeće policajce i slične prepreke.
Viđao sam ovo često na Zapadu, uz postavljanje "šikana" u vidu žardinjera, brežuljaka od kocke u obliku produženih ležećih policajaca, i pomenutih vibro traka, kružnih tokova i sl. Naravno, onaj ko nikad nije vozio dalje od susednog sela pljuvaće ovakve stvari samo tako...
Jedino što su najavili da će Telep biti izuzet od ovog, tako da i dalje moram da strahujem kad se deca igraju napolju od reli manijaka koji se zalete pravcem prema Adicama...
ma što se to radi kad ulicama, Cetinjskom, Petra Lubarde, Jovana Belića i delu od petefi šandora do Jovana belića ne možeš voziti brže od 10 km na sat her su pune rupa i nisu asfaltirane, a noću nemaju ni gradsko svetlo. Ovo je samo nastavak kampanje u gradu * SAMA JAMA*
Ovo ograničenje treba da bude u okolini svake škole i vrtića. Uopšte nije bitno gde su škola ili vrtić, ili kakva je ulica tj. saobraćajnica. Nemojte opet da forsirate samo centar i glumite snobove, kao što ste to uradili sa besplatnim internetom, i ostalim sadržajima, već ove znakove postavite kod svih škola i predškolskih ustanova, na celoj teritoriji rada za koju imate ingerencije.
Ako to zazivi napravice se guzve u okolnim ulicama jer ce ljudi izbegavati ulice gde je ogranicenje 10km/h. Valjda se prvo testira sa brzinom od 30km/h pa ako treba smanji na 10km/h. U principu mogu onda i da zabrane saobracaj u tim ulicama.
Pokušajte kola da vozite tom brzinom - jedino da ih gurate! U razvijenim zemljama postoji takvo ograničenje ali je 30 kmh. I vredi od 22 - 06 ujutru. Naravno da kamere snimaju brzinu. Na nemačkim autoputevima u blizini naseljenih mesta u istom periodu je ogranicenje brzine na 80 kmh. Čudno mi je kako te stvari ne znaju oni koji bi trebalo to da znaju. Ponovo će dupli posao da rade. Prvo štampaju te znakove pa ih posle prelepljuju... iz šupljeg u prazno!
Bahatu stoku,koja i pravi haos,ili nece ili nesmeju da diraju pa onda izmisljaju "toplu vodu" kako da dodju do sto vise para od kaznjavanja posto ih za sigurnost saobracaja zabole.
Mozda uvedu i zonu za guranje automobila.Ustedeli bi gorivo,zadovoljen bi bio ekoloski momenat a i mogli bi uvesti nove kazne(brzina guranja,broj guraca i sl.)
Dokle vise izmisljanja ?I stari zakoni su bili ok samo da su se sprovodili kako treba a ne kao i sada selektivno.
O korupciji neki drugi put !
Pa tamo vec ima lezecih policajaca a guzve su tolike da ne mozete da se krecete preko 20 km na sat. Ali 10 km/h je besmisleno. Mini kruzne raskrsnice? Deluje mi da je sve ovo samo da bi kaznjavali dodatno vozace, ne bi li izvukli jos koju paru. Bolje sklonite taksiste iz Puskinove, koji su napravili stajaliste od jedne trake skroz do skole Sonja Marinkovic i blokiraju saobracaj.
Zašto jednostavno ne ukinete saobraćaj i proglasite pešačku zonu,iole razuman čovek zna da je prosečna brzina bicikel 15 -20 km/h. Ne opravdavam bahate vozače ali sprovedite mere kontrola u obuci i izdavanju dozvola vozačima... U svakom slučaju mališane pored škola treba zaštiti, postoji više rešenja dokazanih u praksi koje ne usporavaju celi grad, np. u tu svrhu u celom svetu postoje školski policajci koji regulišu saobraćaj u vreme školske nastave ili školski semafori.... na kraju krajeva sve mi se više čini da je ovo uvedeno da se naplate kazne i popuni budzet a ne kao zeljka da se stvarno reši problem.
Kroz našu ulicu tutnje autobusi, tresu nam se zgrade, ZIG neće da izmesti autobuska stajališta već godinama, mada smo pribavili sve potrvrde preko Mesne zajednice, tu je škola, deca i ostali prolaznici su zaprašeni izduvnim gasovima, često se protivno zabrani prošvercuju i teški kamioni, kolovoz je ruiniran i nije obnavljan decenijama... Dokle? Da li smo mi građani drugog reda?
Evo ti moj auto, pa mi pokazi kako se vozi 10km/h po gradu. Sada ce nasa draga murija imati razloga da te kazni samo zato sto vozis auto po gradu.
Gde ste vi to videli.
Ko vas je to zajebo.
Ko vam je prodao zvaku o mini kruznim tokovima.
Molim Vas da se ne izivljavate na gradjenima moga grada.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadskim uličicama ne brže od 10 km/h
Novi Sad
•24.04.2012.
•07:28 > 07:57
Komentari 86
Peca
Kada bi ovo uveli na beogradske ulice ne mogu ni da zamislim kakav bi kolaps nastao ( preterano sporo kretanje + neiskusni ili loši i bahati vozači = velike gužve = nervozni vozači = jako neprijatne i opasne situacije ).
Osim toga, mislim da će Srbija biti jedinstvena u svetu jer će samo ovde pešaci obilaziti kola jer su brži.
Poruka ljudima na vlasti: prestanite da se pravite pametni kada to niste.
gradjanin
miloica
sweetheart
Ogorcen
I ovako kako pise na bilbordu naseg "omiljenog gradonacelnika" kako imamo naj lepsi kej, naj lepse sveze asfaltirane (zbog izbora) ulice...
zasto da to sve kvarimo ruznim i prljavim automobilima koji nam u sustini i ne trebaju.
Treba da se vratiš u osnovnu školu, u razred kada smo učili da se po kolovozu kreću auta, a po trotoaru prešaci. Da pešak mora da pogleda levo-desno kada želi da pređe ulicu.
Ja ne mogu da verujem da postoje ljudi sa ovikvim niviom intelignecije koji smatraju da je uredu kretetai se po kolovozu iako postoji trotoar...
Piplfoks
Marija
mrva
Fertilizator
...dali ste vi normalni još uvek nemogu da upalim auto ujutro zato što su mi svetla stalno uključena...koji će to preko leta?
U hrvatkoj postoji sezona za svetla i bez njih....
....toliko se šlihtamo evropskoj uniji da to više nije zdravo po nas!
CFM
nezadovoljna
Hm
hahaaaaa
Zeljko
jova limanac
još malo, pa ekspert
roditelj
ali isto tako na prvom mestu roditelji,
onda vaspitaci i prosvetni radnici u osmogodisnjim skolama treba da edukuju decu da se prilikom izlaska iz skola....
ne pomasaju kao da su pusteni s lanca
Grbavica
ajd nesto novo
kada vozac slucajno se na putu opusti i pocne da vozi blizu ivice druma, i nagazi na belu liniju, tada
ta LINIJA pocne da "ZVIZDI",kako bi opomenula vozaca da se priblizava ivici druma
Kakvi su nam ivicnjaci na drumovima ova traka bi bila spas,
jer vozaci ne bi dosli do pohabane ivice druma,
koja lako odvuce vozilo u stranu i eto nesrece
bozans
Realno bi bilo da se ograniči na 30km/h, ovo ostalo je preterivanje.
max BRZINA je 30km/h
s tim sto je stubicima OBELEZENA trasa za automobile
te se dobija 2 pesacke trake i jedna za automobile po kojoj i pesaci hodaju,
A KADA NAIDJE AUTOMOBIL,tada se pesak skloni DA PROPUSTI AUTO
Ovu ZABRANU opet nece postovati isti oni vozaci
koje policija NE SME da KAZNI ni kada
NA PESACKOM PRELAZU POVREDE PESAKA
Nikola
Teško vam je da prošetate 500 metara i idete automobila od vrata do vrata.
Mastodont
'inače ovakva mera je najnormalnija u normalnom svetu i primenjuje se u stambenim zonama (mislim da je novim ZOBS-om i bila predviđena ovakva neka varijanta) dok će glave saobraćajnice ostati ne promenjenog režima.
i još za one koji hejtuju kružne tokove: naučite da se uključujete i isključujete iz njih i nećete imati nikakvih problema sa njima. oni su jedno od onih rešenja koje u velikoj meri čine saobraćaj bezbedniji...'
Obratite pažnju gospodo, ovo je komentar diplomiranog inženjera saobraćaja! I onda se čudimo što je saobraćaj u gradu uređen tako kako jeste...
sale novosadjanin
uzas
mlada vojvođanka...
lala
Bubnjevic
laza
ns
perica
ljubitelj amandmana
djura
mb
ZoranNS
Ivan
šta ćeš, rodili se u kolima i samo bi da jurcaju.
svima koji hejtuju ovakve vesti samo malo razmislite gde se vaša deca, sestrići, bratići, unuci i deca drugih igraju i kako se vozi u njihovoj blizini.
nisu svi te sreće da imaju kojekakva dvorišta i igrališta u blizini.
inače ovakva mera je najnormalnija u normalnom svetu i primenjuje se u stambenim zonama (mislim da je novim ZOBS-om i bila predviđena ovakva neka varijanta) dok će glave saobraćajnice ostati ne promenjenog režima.
i još za one koji hejtuju kružne tokove: naučite da se uključujete i isključujete iz njih i nećete imati nikakvih problema sa njima. oni su jedno od onih rešenja koje u velikoj meri čine saobraćaj bezbedniji...
Pzzzz od dipl.ing. saobraćaja....
Novosađanin
Po običaju, ekipa zadužena za saobraćaj u Novom Sadu, svaki korak koji napravi je gluplji od prethodnog. Ovo me je stvarno fasciniralo. I danas sam definitivno doneo odluku. Selim se. Van Srbije. Količina gluposti u ovoj zemlji je prevazišla sve granice, više ne mogu!
gradjanin
Telepcanin
mile V*
Taj vrtiš što spominješ, treba da bude ograđen, da ima kapiju koja bi bila zatvorena, a dete kada ide van ograde da bude uz pratnju.
Pošto vozim bicikl viđam dosta pametnih roditelja, koji tako opušteno puste svoju decu, naravno deca ne znaju, izađu na bic. stazu, a onda roditelj se sa 50 m dere: Urošeee pazi bicikl! A dete ne reaguje, šta zna dete od 3 godine?!
Ovo sa ograničenjem je neviđenja budalaština!
Ljuba
Vladimir
Ljudi, pa bicikli se ne moze voziti 10km/h, preturis se na bok ..
јумбо
CFM
Pravo čoveka a posedbno dece da se slobodno i bezbedno prirodno kreću hodajući tj. koristeći noge, je iznad prava bilo kog vozača.
Briga me za vaše automobile, vaše frustracije i ostalo!
drag
Pa biciklom idem brže, u proseku 25-30...
Najbolje postavite znakove da moramo gurati auta.
Ako želite bezbednost dece, onda im izgradite igrališta koja su negde dalje od ulice, npr. iza zgrade, potrudite se da ta igrališta ostanu čitava i da ih vandali ne unište.
Samo me zanima, da li će onaj čija je ovo zamisao poštovati to ograničenje?
P.S. Stavite duž Bulevara Oslobođenja ograničenej na 5 km/h pa da svi budemo srećni i zadovoljno, a mafijaši i njihova deca će i dalje divljalju bilo gde i bilo kada...
krticaa
nemanja s
TT
najbolje zabraniti saobraćaj, više mi je preko glave vas i vaših ležećih policajaca, i taksista iz puškinove koji blokiraju saobraćaj ignorišući znak zabranjenog zaustavljanja i parkiranja.
10km/h???
HAHAHAHAHA
NS
Pera Peric
Lolisha
Dr.
314pezos
c4
jova limanac
Jedino što su najavili da će Telep biti izuzet od ovog, tako da i dalje moram da strahujem kad se deca igraju napolju od reli manijaka koji se zalete pravcem prema Adicama...
dobra ideja
Heruvim
puf1
Mozda uvedu i zonu za guranje automobila.Ustedeli bi gorivo,zadovoljen bi bio ekoloski momenat a i mogli bi uvesti nove kazne(brzina guranja,broj guraca i sl.)
Dokle vise izmisljanja ?I stari zakoni su bili ok samo da su se sprovodili kako treba a ne kao i sada selektivno.
O korupciji neki drugi put !
Gari
mile
member
kada sam bio dete, nikada se nismo igrali na ulici vec na dvoristu. ulica kroz koju prolaze automobili nije za igru, vec za saobracaj.
T-Rex
Gde ste vi to videli.
Ko vas je to zajebo.
Ko vam je prodao zvaku o mini kruznim tokovima.
Molim Vas da se ne izivljavate na gradjenima moga grada.
member
Uz dužno poštovanje ali kako će se tu izvesti ova zona, s obzirom daje ulica vrlo prometna?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H